[pedijatrija] Re: Fw: ugovaranje

  • From: Zdenka krsnik katunaric <zdenka.kk@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 10:11:09 +0100

Dan,

slažem se u potpunosti sa kolegicom Irenom da nas pokušavaju "preći" na sve
moguće načine. Sa novim Ugovorima treba biti jako oprezan da nam se
naizgled naivno, ne pokuša uvaliti nešto što će nas u konačnici sve dobro
koštati.
Iako, mislim da vrlo malo nas razmišlja na "taj" način i da radi toga nama
uspijevaju  uvaliti sve i svašta.
lp zdenka kk
Dana 24. studenoga 2012. 09:05 Irena Bralić <irena.bralic@xxxxxxxxxxx> je

--