[orasi] Re: Μιαξεχωριστήσυζήτηση

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Mar 2011 08:05:31 +0200

Καλημέρα Δημήτρη. Θα μπορούσαν να γίνουν βήματα από πράγματα πιο απλά και με
ελάχιστο κόστος. Για παράδειγμα υπάρχει μια σορρευμένη εμπειρία απο
εκατοντάδες καταξιωμένες συναδέλφισες γυναίκες που θα μπορούσε με την
βοήθεια των οργανώσεων να μεταφερθεί ιδιαίτερα στα νέα παιδιά. Αλλά προφανώς
τα προγράμματα τα θέλουμε για πράγματα πιο επικερδή. Θεωρώ πως πάνω απο όλα
αυτό που χρειάζεται ένας τυφλός / τυφλή είναι η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης
και στην συνέχεια η βοήθεια σε συνδυασμό με απλές καθημερινές συμβουλές για
το μεγάλωμα των παιδιών που θα έκαναν την ζωή πιο εύκολη. Και σε αυτό το
σημείο πάλι αναντικατάστατος ο ρόλος της γυναίκας. Εμείς ας το προσπαθήσουμε
από αυτή εδώ την ανοιχτή και δημοκρατική γωνιά που βρισκόμαστε με την ελπίδα
και ευχή πως ο χώρος θα κινητοποιηθεί στο σύνολο του και σε αυτά τα τόσο
σημαντικά ζητήματα.
Τις καλημέρες μου στον όμορφο Βόλο,