[orasi] Re: Ορισμένεςσκέψειςγιατο daisy.

  • From: "Ilias Argiropulos" <omiros57@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jan 2008 18:28:46 +0200

ακριβώς αυτό λέω κι'εγώ.
θα βάλουν τον κόσμο να αγοράσει και μετά θα τα βάλουν στο ντουλάπι!
εγώ κατεβάζω ομιλούντα βιβλία από το δίκτυο, είναι κάθε κεφάλαιο σε φάκελο
και το κεφάλαιο σπασμένο σε 3-6 λεπτά, οπότε βρίσκεις το σημείο που
σταμάτησες αμέσως.
όσο για το κείμενο, αν θέλει κάποιος και ασχολείται με κείμενα αγοράζει έναν
φορητό και έχει άπειρες δυνατότητες.
εγώ πάντως όπως τα βλέπω τώρα δεν έχω λεφτά για πέταμα!
Ηλίας