[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: διαβαστε και αυτο

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 May 2011 14:20:14 +0300

Θέλησα να απνατίσω σε αυτό το μήνυμα, αν και δεν είναι του χαρακτήρα μου, όμως
θα προσπαθύσω να σας τα πω όσο πιο απλά μπορώ.
Δεν καταλαβαίνω το άδικο της επίθεσης αυτής, και αυτό επειδή ποτέ μου δεν
αμφισβήτησα την προσφορά σας στην λίστα, και ποτέ μου δεν έβαλα θέμα ούτε και
φυσικά σκοπό έχω τώρα να το κάνω, για το αν κάνεται ή δεν κάνεται καλά την
δουλειά σας.
Φυσικά και εσείς διαχειρίζεσται την λίστα, και για αυτό πράγματι αξίζουν πολλά
συγχαρητήρια, καθώς όπως γνωρίζω, δεν είναι και ότι το πιο εύκολο.
Δεν έθεσα ποτέ μου θέμα αμφισβήτησης σε κανέναν, όλα τα χρόνια της ζωής μου,
και φυσικά δεν προτίθεμαι να το κάνω τώρα.
Όμως, τον τελευταίο καιρό, δέχομαι και μάλιστα στο περιβάλλων της δημόσιας
συζήτησης και όχι στο προσωπικό μου Mail όπως ίσως θα έπρεπε, επιθέσεις,
σχόλια, κλπ, και δεν θα με πείραζε ιδιαίτερα, αν αυτά υπήρχαν και για άλλους,
και όχι μόνο για εμένα.
Τώρα ως προς το άρθρο που ανέβασε ο φίλος Βασίλης, το σχόλιο μου ήταν απλό,
χωρίς καμιά διάθεση πονιρού σχολιασμού, και με πολύ χιούμορ.
Open your mind, πάει να πει Ελληνικά, ανοιχτό το μυαλό σου, ή μυαλό σας, μιας
και είμαστε πολλά άτομα σε αυτή την λίστα, έτσι φερόμουν μέχρι τώρα, έτσι θεορώ
πως συνεχίζω να φέρομαι.
Δεν έχω, και δεν είχα κακή πρόθεση προς κανέναν.
Τώρα σε ότι αφορά αποχόριση μου, εγώ προσωπικά δεν έβαλε ποτέ τέτοιο θέμα,
κρίμα όμως που το θέσατε εσείς, όλα αυτά θα μπορούσαμε να τα είχαμε συζητήσει.
Όχι, δεν αποχορώ, και αυτό επειδή νομίζω πως απλά δεν υπάρχει λόγος αποχόρισης.
Γνωρίζω τους κανόνες καλής συμπεριφοράς, γνωρίζω ποιοί κανόνες υπήρχαν πριν
γίνω μέλος της λίστας.
Τώρα αν υπάρχει κάτι άλλο που δεν έγραψα, ή δεν σχολίασα, συγνώμη, αλλά εδώ
είναι λίστα συζήτησης και όχι δικαστήριο.