[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: «Να αγαπήσουμε ξανά την Ελλάδα»

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Mar 2012 18:36:52 +0000 (GMT)

ελα και συ να γινομαι πολλες  . ο καλλητεχνης αποδεδηγμενα πρεπει και ειναι
παντος καιρου  παλυ καλα που  κατι αφηνουν ακομα οριθιο !!!!!!

________________________________
 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 6:55 μ.μ. Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: «Να αγαπήσουμε ξανά την Ελλάδα»

γιατί όλοι θέλουν να γίνουν πολιτικοί? δεν βλέπουν ότι πλέον αυτό έχει
απαξιωθεί απο τον κόσμο και κατακρίνεται? δεν βλέπει  τι συμβαίνει στον
Νταλάρα? γιατί θέλουν να ενισχύσουν αυτή τη διαιώνιση του είδους? κάπου άκουσα
ότι το ΛΑΟΣ έχει πάρει για βουλευτή του τον γιο του Παπαμιχαήλ,ότι να ναι
δηλαδή!!όλοι να γίνουμε πολιτικοι να έχουν να μας θρέφουν οι δανειστές μας! σαν
καλλιτέχνιδα την εκτιμώ πολύ και έχει αφήσει πολύ σημαντικό έργο στο
καλλιτεχνικό στερέωμα,αλλά ας μείνει εκτός εγώ λέω γιατί δεν ξέρω πώς θα
αντιδράσει ο
 κόσμος σε αυτή την κίνηση,μπορεί να είναι θετική η αντιμετώπιση αλλά μπορεί να
λάβει και κανένα γιαουρτάκι στο Δόξα Πατρί!και είναι κρίμα!
Στις 15/3/2012 5:57 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε: