[openyourmind] ΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • From: "emily" <emily89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 May 2013 14:19:08 +0300

Καλησπέρα, τι κάνετε; Σας στέλνω αυτό το μέιλ για να ζητήσω τη βοηθειά σας.
Οπως ήδη σας έχω πεί, ή τουλάχιστον σε μερικούς απο εσάς, κάνω μια εργασία για
τα άτομα με προβλήματα όρασης και την επαγγελματική αποκατάσταση. Θα ήθελα
λοιπόν, αν τυχόν έχετε κάπιο άρθρο στην κατοχή σας ελληνικό ή αγγλικό ακόμα
καλύτερα, να μου το στείλετε. Οι τομείς που με αφορούν είναι:
1. carreers for blind and visually impaired
2. carreer councelling for blind and visually impaired
3. employment and visually impaired
δεν σας κρύβω πως αν θα μπορέσετε να ξοδέψετε έστω μισή΄ώρα για αναζήτηση θα
ήταν το ιδανικό για εμένα. Έχω ήδη κανει πολύ έρευνα για σχετικά αρθρα αλλα δεν
παύει μια παραπάνω γνώμη να είναι βοηθητική.
Στη διαθεσή σας για ότι μπορώ ή δεν μπορώ! Καλές γιορτές, Αιμιλία