[openyourmind] Ανέκδοτο: Πάτερ, αμάρτησα!

  • From: Βασίλης Σιώτος <basiwt@xxxxxxxx>
  • To: "openyourmind@xxxxxxxxxxxxx" <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Jan 2013 09:16:12 +0000 (GMT)

Πάει μια μέρα ένας σε έναν παπά για να εξομολογηθεί

Του λέει λοιπόν: «Πάτερ μου, αμάρτησα. Τότε στον πόλεμο του '40 έκρυψα έναν
άνθρωπο στο υπόγειό μου.» «Τέκνο μου, αυτό δεν είναι αμαρτία, βοήθησες ένα
συνάνθρωπό σου», του λέει ο παπάς.
Τότε, λοιπόν, του ξαναλέει: «Ναι όμως, πάτερ μου, του έπαιρνα και 20.000 το
μήνα.» Το σκέφτεται ο παπάς και του λέει: «Α! παιδί μου αυτό είναι βέβαια
αμαρτία, αλλά μπορώ να στο συγχωρήσω.»
Και τότε ο εξομολογούμενος τον ρωτάει δειλά: «Πάτερ μου, να του πω ότι τελείωσε
ο πόλεμος;»