[openyourmind] Ηθικο διδαγμα

  • From: ΒΑΣΙΛΗΣ <stamulakis83@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Jan 2013 05:02:12 +1300

Ηθικό Δίδαγμα!.
Aποφασίζουν κάποτε, ο Μπαχ, ο Μπετόβεν και ο Μότσαρτ να πάνε ταξίδι με καράβι και να συνθέσουν νέα μουσικά αριστουργήματα. Εκεί που είναι μακριά, χαμένοι στους ωκεανούς, ξαφνικά, τους επιτίθενται πειρατές και τους πιάνουν αιχμάλωτους!
Φωνάζει ο αρχηγός τον Μπαχ και του λέει:
- Εσύ! πήγαινε να καθαρίσεις το κατάστρωμα!
- Καλά, είσαι σοβαρός; του απαντάει ο Μπαχ. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
- Ποιος; ρωτάει ο αρχηγός.
- Εγώ είμαι ο Μπαχ! O πασίγνωστος μουσικός! απαντάει εκείνος.
- Χέστηκα! του λέει ο αρχηγός και τον σκοτώνει.
Φωνάζει ο αρχηγός τον Μπετόβεν και του λέει:
- Τσακίσου να καθαρίσεις το κατάστρωμα και μετά θα μαγειρέψεις για όλο το πλήρωμα! - Εγώ; ξαφνιάζεται ο Μπετόβεν. Εγώ είμαι ο μεγαλύτερος μουσικός όλων των εποχών... Δεν μπορώ να ασχοληθώ με τέτοιες χαμηλές δουλειές!
- Και μένα σκασίλα μου! απαντάει ο αρχηγός και τον σκοτώνει.
Τέλος φωνάζει τον Μότσαρτ και του λέει:
- Αφού καθαρίσεις το κατάστρωμα και μαγειρέψεις για τα παλικάρια, ετοιμάσου να μας διασκεδάσεις όλο το βράδυ χορεύοντας! - Δεν είμαστε καλά! απαντάει ο Μότσαρτ. Εγώ είμαι ο παγκοσμίου φήμης μουσικός Μότσαρτ και δεν ασχολούμαι με τέτοιες αηδίες! - Σκορδοκαΐλα μου όποιος κι αν είσαι... Όποιος δεν δουλεύει μου είναι παντελώς άχρηστος! του λέει ο αρχηγός και τον σκοτώνει.

Ηθικό Δίδαγμα:

"Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ"

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: