[openyourmind] Βροχή μου..

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Dec 2011 22:20:15 +0200

Καλησπέρα σας,μελαγχολική η αποψινή βραδιά..και όσοι έχετε καλή διάθεση μην το διαβάσετε

..
είχα κολλήσει πριν στο παράθυρο και άκουγα την βροχή..
Πόσο με ηρεμεί,με γαληνεύει.. μοιράζομαι ανάμεσα, στις σταγόνες της,στους ήχους και στο κάλεσμά της.. Μακάρι να ήμουν μια σταγόνα,ανάμεσα στις τόσες και απλά να χανόμουνμαζί τους και κάπου εκεί ανάμεσα στα λόγια αυτού του τραγουδιού που ακούω δεν ξέρω πια για πια φορά..
http://www.youtube.com/watch?v=i3m8OCNG76g

Ας ήτανε να πνιγώ... Ωραία αυτή η αίσθηση,να χάνεσαι και ο χρόνος να σταματά και οι δείκτες να μένουν εκεί ακίνητοι και να περιμένουν το βλέμμα που θα τους κινήσει ξανά,θα τους δώσει την δύναμη,να πάρουν την ελπίδα ανάμεσα στους κτύπους.. τικ, τακ, τικ, τακ.. και το εκρεμές μια δεξια ,μια αριστερά αμετάκλυτο και παγερό,χωρίς κανένα συναίσθημα απλά αρκείται στον κτύπο ,είναι αρκετό,δεν χρειάζεται τίποτα άλλο..Τι να ήταν άραγε αυτό που θα άξιζε περισότερο ο χρόνος που χάθηκε η ο χρόνος που θα χαθεί μετά τον επόμενο κτύπο Δεν το θες,έτσι απλά συμβαίνει αβίαστα,έτσι απλά αβίαστα και χωρίς λόγο,και μένεις εκεί να αγγίζεις την σταγόνα που έτυχε να πέσει πάνω στο πρόσωπό σου.. Τί ευτυχία,τί δώρο Θεού ήταν αυτό΄Τόσο παγερή μα τόσο καυτή αυτή η σταγόνα που σε άγγιξε...
Σου έδωσε ζωή,γιατί την ένιωσες,σε έβγαλε απο τον λήθαργό σου.
Το επέλεξες,αν η απάντησή σου είναι όχι τότε κάνε κάτι για να το αλλάξεις,αν όμως η απάντηση είναι θετική τότε απλά απόλαυσέ το.. Κάθε στιγμή,κάθε λεπτό κάθε κτύπο,κάθε σταγόνα που πέφτει πάνω σου,μείνε εκεί χωρίς να κινήσαι,είναι εκεί και σε περιμένει,μια κίνηση και τα πάντα θα αλλάξουν,θα πάρουν μια άλλη μορφή,θα τους δώσεις ζωντάνια και νοημα για να υπάρχουν...Μην αφήσεις τίποτα να φύγει ξανά ανάμεσα απο τα χέρια σου,κράτησέ το σφιχτά,μην το αφήσεις είναι κρίμα..Δώσε νόημα στις λέξεις,κάντες να πάρουν μορφή μέσα στις μέρες σου,αυτό έχει αξία τίποτα άλλο,μόνο αυτό.. Αγάπησέ,νιώσε,χαμογέλα,χάρισε,είναι σαν τον καθρέπτη που σου επιστρέφει πίσω το χαμόγελο,εκείνο το αστραφτερό το βλέμμα ...που δεν θα ξεχάσω ποτέ.. Συγχωρήστε με δεν φταίω εγώ ο Θηβαίος ήταν υπεύθυνος και τα σύννεφα που έφεραν μιαμικρή καταιγίδα σκέψεων μέσα στο μυαλό μου!!.. Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη βραδιά,οπου κι αν βρίσκεστε και μια καλή εβδομάδα,μιας και την άλλη Κυριακή θα είναι Χριστούγεννα,ίσως για αυτο να με έχει πιάσει αυτή η μελαγχολία.. δεν ξέρω όταν θα το ανακαλύψω ,θα σας το πω!!καλό βράδυ σε όλους!φιλικά Αννα-Μαρία OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: