[openyourmind] Καλή συνέχεια,σε ολους! Να το διαβάσετε όλοι

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jul 2011 17:19:05 +0300

Θαήθελα να ευχηθώ καλό καλοκαίρι σε όλους σας και καλή τύχη σε ότι και αν κάνετε απο εδώ και πέρα.. Χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα και σας ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που μοιραστήκατε μαζί μας... Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως η openyourmind κλείνει και θα ανανεώσουμε την διαδικτυακή συνάντησή μας,όταν θα είμαστε ολοι σε θέση να δεκτούμε το κάτι διαφορετικό και θα είμαστε εκεί όταν θα μας ζητηθεί να δείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε πράγματα.. Έκανα ότι μπορούσα πάντα με την υποστήριξη ανθρώπων που αξίζουν και έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους αφιερώνωντας χρόνο απο τον προσωπικό τους και κομμάτι του εαυτού τους και όλοι γνωρίζετε πως ένας απο αυτούς ήταν και ο Κώστας Κούβαρης και αναμφισβήτητα, σε εκείνον οφείλω όλα όσα έχω κάνει μέχρι σήμερα. Ήμουν παρούσα σε κάθεκάλεσμα και πρόκληση αλλά οι αντοχές μου χρειάζωνται ανανέωση και ίσως όλοι μας το έχουμε ανάγκη..Θα ακολουθήσουν μερικά e-mail που αποτελούν αναζήτηση και κόπο του Κώστα,γιατί εκτίμω και θα εκτιμώ πάντα ότι έχει κάνει για μένα μέχρι σήμερα, καθώς πάντα ήξερε να ψάχνει πολύ ενδιαφέροντα και επίκαιρα θέματα,και το μόνο σίγουρο είναι πως χωρίς τη δική του υποστήριξη δεν θα είχαμε φτάσει σε τόσουψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και ευρύτερης γνώσης.. Να είστε καλά και δεν θα ξεχάσω ποτέ την πολύτιμη βοήθειά σας και την υποστήριξή σας.. Καλή συνέχειαα στη ζωή σας απο εδώ και πέρα...Θα έχω να θυμάμαι πολλά,και να ξέρει ο κάθε ένας και κάθε μία απο εσάς πως μέσα απο αυτό έγινακαλύτερος άνθρωπος αλλά και πιο ώριμη να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες της ζωής μου... Αν θέλετε να πείτε κάτι θα σας παρακαλούσα να το κάνετε μέχρι σήμερα το βράδυ,γιατί αύριο θα έχουν γίνει ήδη οι απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να μην λαμβάνει ούτε να δέχεται κανένα μέλος μήνυμα στο λογαριασμό με τον οποίο έχετε κάνει την εγγραφή σας στην openyourmind...

Να είστε καλά και σας ευχαριστώ πολύ για όλα...
Με εκτίμηση, Φωσκόλου Αννα-Μαρία

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή  ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να
είναι κενό.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε
επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org