[openyourmind] Re: Συγχαρητήρια Αίμιλη

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Jun 2011 14:48:33 +0300

Μιας και θέλεις επειγόντως διακοπές είναι και άλλος ένας που θέλει το ίδιο και το τραγουδάει κιόλας!! ακούστε τον!!

http://www.youtube.com/watch?v=pui8X0zGNug

 Στις 28/6/2011 1:42 μμ, ο/η john maragos έγραψε:
Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.
Τώρα να πω το πόσο ζηλεύω είναι περιττό.
Έτσι μου έρχεται να βάλω φωτιά στο εργαστήριο και στα πειραματόζωα (εξάλλου
ή από νυστέρι θα πάνε ή από παρανάλωμα).
Χρειάζομαι επειγόντως διακοπές και είναι πλέον έκδηλο.
Εεεεεε και επιστρέφω στο θέμα μας,
και πάλι συγχαρητήρια Αίμιλη.
χαχαχαχαχαχα