[openyourmind] Re: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

  • From: anna-maria <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 May 2011 19:22:47 +0300

Καλησπέρα.. Αν και γνωρίζω πως αυτό το μήνυμα δεν θα φτάσει στο ταχυδρομείο της Ζωής,θέλω να εκφράσω δημόσιαένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα έκανε για εμάς.. Γιατί αν και βλέπουσα αφιέρωσε πολύτιμο χρόνο και μοιράστηκε μαζί μας απόψεις και οτιδήποτε άλλο θεώρησε σημαντικό... Δεν είχε καμία σχέση με τον χώρο και το έκανε γιατί ήθελε να προσφέρη και εκείνη ότι ήταν δυνατόν.. Όταν όμως ένας άνθρωπος ενώ δίνει τον καλύτερό του εαυτό και δεν λαμβάνει ούτε ένα καλό λόγο ή έστω ένα ευχαριστώ,λογικό είναι κάποια στιγμή να κουραστεί.. ότι και να κάνουμε σε αυτό τον κόσμο είναι ανταποδοτικό και σίγουρα όλα είναι με το μέρος της.. εύχομαιότι το καλύτερο.. Η Ζωή είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση,ενός ανθρώπου που νοιάζεται για τους άλλους...Την ευχαριστώ για άλλη μια φορά,δεν έχω κάτι άλλο να πω..Να είναι καλά και σίγουρα θα μείνει ως το πλέον ενεργό μέλοςτης openyourmind mailing list

  Πραγματικά δεν ξέρω τελικά αν  αυτό  αξίζει ή όχι..
Έχουμε βλέψεις για κάτι το καλύτερο,ή είμαστε εδώ για να κρίνουμε και μόνο΄΄ συνεχώς ΜΠΑΊΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΎΜΑΙ, για κάτι που το έκανα αποτην ανάγκη μου να επικοινωνώ με τους ανθρώπους... Αλλά μέρα με την μέρα διαπιστώνω πως πρέπει να παλεύω για κάτι που ως βλέπουσα το θεωρούσα δεδομένο.. τον σεβασμό,την εκτίμηση,την ειλικρίνεια,την προσφορά,την εμπιστοσύνη,την λογική,την αλήθεια,το χαμόγελο,το ευθύ κοίταγμα στα μάτια.. Δεν ξέρω αν όλα αυτά ισχύουν για όλους,ΚΑΙ ΊΣΩς ΟΙ ΣΥΝΟΜΉΛΙΚΟΊ ΜΟΥ Ή ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ εκτός ΑΥΤΟΎ ΤΟΥ ΚΥΚΑΙΏΝΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ διαφορετικοί.. αλλά μέχρι στιγμής αυτό έχω λάβει.. Ξεκίνησε όλη αυτή η διαδικασία δημιουργείας αυτής της λίστας, έχωντας την καλύτερη διάθεση και στην πορεία διαπιστώνεται πως το κάτι διαφορετικό είναι κατακριταίο...όχι απο τους βλέπωντες που στο κάτω κάτω δεν το βιώνουν ,ούτε έχουν καικαμία υποχρέωση αλλά απο τους μή βλέπωντεςπου το μόνο που έχουν μάθει είναι να απολαμβάνουν τον κόπο του άλλου,δεν φταίνε απλά έτσι έμαθαν,είναι μια ολόκληρη συγκυρία πράξεων και αποφάσεων στο οποίο στηρίζεται αυτή η καθεστικυια τάξη των πραγμάτων.. Έτσι είναι και δεν θα αλλάξουν ποτέ,γιατί δεν εξυπηρετεί κανέναν να αλλάξει.. Ούτε εγώ είχα σχέση με τον χώρο,ούτε και ήξερα περι τίνος πρόκειται..Και μετά διαπιστώνω πως πρέπει να απολογούμαι,δεν πρόκειται να το κάνω για κανένα λόγο αυτά είναι τα πιστεύω μου,αυτές είναι οι απόψεις μου και σε όποιον είναι αρεστές.. Δέχομαι τα πάντα αλλά δεν θα γίνω το καημένο για κανένα απολύτως λόγο και αιτία.. Το επόμενο μήνυμά μου θα είναι για τις κινήσεις που έκαναν οιαρχηγοί αυτού του χώρου που θέλουν να εντάξουν το επάγγελμα του τηλεφωνητή στα βαρέα και ανθυγειινά.. Εγώ πάντως όταν το διάβασα η πρώτη μου αντίδραση ήταν να γελάσω.. Πόσο σοβαροί μπορεί να είναι αυτοί που το συνέθεσαν αυτό το κείμενο΄΄ Τί είχαν μέσα στο μυαλό τους΄΄ Πώς είναι δυνατόν να θέλουν να εντάξουν αυτό το επάγγελμα στα βαρέα και ανθιυγειινά΄΄ Έλεος.. Οι άνθρωποι δηλαδή που δουλεύουν πραγματικά μέσα σε αντίξοες συνθήκες τί να ζητήσουν΄΄

Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη αν το διαβάσουν και άτομα που δεν φταίνε σε κάτι αλλά συνήθως δρω με άμεσο τρόπο,και ίσως μερικές φορές χρειάζεται μια απλή αφορμή για να εξωτερικεύσω τις σκέψεις μου ...
αυτά είχα να πω.. καλό σας απόγευμα..

Στις 18/5/2011 5:05 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΖΩΗ ΣΩΤΗικό και επικοδομητικό..

ΡΙΟΥ

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να είναι κενό. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org