[openyourmind] Re: Μουσική αφιέρωση!

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 May 2011 19:35:52 +0300

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ TEAM ΜΑΣ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ! ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΝΟΗΜΑΤΑ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΔΥΟ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ:

1.  http://www.youtube.com/watch?v=5dCy09Hd_jo

2. http://www.youtube.com/watch?v=LoCDu0TeaU4

ΑΝΤΕ ΚΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ

3. http://www.youtube.com/watch?v=FrV02gzoT0w

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΑΚΡΟΑΣΗ! ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Γειά σας!!Η καταιγιστική παρουσίαση,όπως πολύ πετυχημένα την χαρακτήρισε η φίλη μας Ζωή, των προϊόντων που απευθύνωνται σε όλους ανεξεραίτως, φτάνει στο τέλος της. Ελπίζω να σας άρεσαν και να σας δόθηκαν χρήσιμες ιδέες για όλες τις φάσεις της καθημερινότητάς σας!Νομίζω πως είναι σε αρκετά καλές τιμές μιας και δεν έχουν την ετικέτα του ειδικού προϊόντος,άρα είναι πιο προσιτά ! Σήμερα άκουσα αυτό το τραγούδι και μου άρεσε πολύ έτσι μου έφτιαξε την διάθεση,αν θέλετε ακούστε και εσείς τις δύο διαφορετικές εκτελέσεις του, η μία στα ελληνικά και η άλλη στα ιταλικά! Καλή σας ακρόαση!

http://www.youtube.com/watch?v=gbXqzkDzZkY

http://www.youtube.com/watch?v=2NMBm0J7zdA