[openyourmind] Re: νέο μέλοσ

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 May 2011 22:41:41 +0300

Καλώς όρισες στην παρέα μας Ευγενία!!
Χαιρόμαστε που σε έχουμε κοντά μας! Είναι πολύ σημαντικό το αντικείμενο που διάλεξες να ασχοληθείς και σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία!Ελπίζω να σου αρέσουν τα θέματα που δημοσιεύωνται και θα είναι ότι το καλύτερο να μοιραστείς και εσύ μαζί μας οτιδήποτε θεωρείς ενδιαφέρον!!Στην λίστα μας έχουμε παρέα και άτομα που δεν έχουν κάποια οπτική ιδιαιτερότητα οπότε τα θέματα που μπορείς να βάλεις μπορούν να έχουν ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας! Καλές αναζητήσεις λοιπόν και θα περιμένουμε τις απόψεις,τις απορίες και οτιδήποτε άλλο θέλεις και μπορούμε να βοηθήσουμε,μιας και κοντά μας έχουμε τον Γιώργο και το Τάκη που ασχολούνται με τους υπολογιστές την Ζωή που ασχολείται με την μουσικήτον Γιάννη που ασχολείται με τηνμοριακή βιολογία,την Αιμιλία που ασχολείται με τις ξένες γλώσσες,τον κύριο Μιχάλη και τον κύριο Γιώργο που ασχολούνται με ευρύτερα θέματα και άλλους φίλους που κάνουν guest star εμφανίσεις όποτε έχουν κάτι ενδιαφέρον να δημοσιεύσουν!!Σίγουρα αυτό δεν τους εμποδίζει να δημοσιεύσουν κάτι άλλο απλά σου έκανα μια μικρή παρουσίαση των πλέον ενεργών μελών της openyourmind mailing list...Ελπίζω αυτό να μην ενόχλησε τα προαναφερόμενα μέλη αλλάχρειάζεται ναμάθει και η Ευγενία ως καινούριο μέλοςποιά είναι τα υπόλοιπα μέλη με τα οποία θα αλληλεπιδράσει και θα μοιραστεί τις απόψεις της! φιλικά Αννα-Μαρία
Στις 3/5/2011 10:01 μμ, ,,,ο/η ευγενία έγραψε:
καλησπέρα σε όλους! λέγομαι ευγενία σταμάτη κι έχω σχεδόν ολική απώλεια όρασης. είμαι εικοσιενός χρονών και σπουδάζω ψυχολογία στο πάντειο πανεπιστήμιο. αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα στην ομάδα και θα ήθελα να ευχαριστήσω για την πρόσκληση και να σας συγχαρώ για τη συγκεκριμένη ιδέα η οποία είναιπραγματικά πολύ πρωτότυπη και πολύ ενδιαφέρουσα.