[openyourmind] Περί μουσικής: Μέρος Ά

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: "openyourmind" <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 22:51:16 +0200

-Τι σου είναι ένα τραγούδι… Μπορεί να ξεσηκώσει
                  ολόκληρο το Είναι σου και συνάμα ολόκληρο το Σύμπαν…...  Η
                  μουσική είναι δόνηση και αυτό που δονείται πολλές φορές είναι
                  οι χορδές του εαυτού σου…… Παρασύρεσαι σε ένα χείμαρρο
                  συναισθημάτων, εικόνων, εμπνεύσεων, σκέψεων …….. Ένα τραγούδι
                  χωρίς απαραίτητα να έχει μελωδία…. Άλλες φορές χωρίς να έχει
                  στίχο…. Ακόμα και στον μοναδικό ήχο των τυμπάνων που χτυπούν
                  ρυθμούς αγνώστων τελετουργιών.

                  Η μουσική και το τραγούδι είναι μία κοινή συμπαντική γλώσσα.
                  Είναι ένας κώδικας επικοινωνίας όταν οι λέξεις δεν μπορούν να
                  περιγράψουν τις από κοινού γνωστές εκφράσεις. Τι ξέρουμε  για
                  την μουσική ψυχολογία; Υπάρχουν νότες, κλίμακες και μελωδίες
                  όπου στο άκουσμα τους μπορούμε να νιώσουμε (ή έστω να
                  πλησιάσουμε) τα ανάλογα συναισθήματα. Όσοι γνωρίζουν από
                  μουσική, ξέρουν πως υπάρχουν συγχορδίες μείζονες και
ελάσσονες
                  οι οποίες χαρακτηρίζονται από το αίσθημα χαράς και λύπης που
                  δημιουργούν στον ακροατή τους……Υπήρξε ποτέ άραγε κάποιος
                  πολιτισμός, φυλή, κοινωνία που να μην ήξερε τι είναι η
                  μουσική; Αν χαθούμε  στα βάθη του χρόνου και στην εσχατιές
του
                  χώρου θα καταλάβουμε πως η μουσική είναι άρρηκτα συνδεδεμένη
                  με τον άνθρωπο. Είναι στην φύση μας και είναι παρήγορο που
                  υπάρχουν τόσο όμορφα θαύματα πέρα από τους τόσους τρομερούς
                  εφιάλτες.

                  Μουσική ζωής κινεί τα βήματα μου...
                  Μια μουσική φερμένη από τα βάθη της ψυχής...

                  Δεν περπατώ.. χορεύω και το γέλιο μου σκορπάει...

                  Νότες με χρώματα της ίριδας της πιο τρελής...
                  Που με μεθάει κι η ανάσα μου υγρός γλυκός ατμός...

                  Κορμί ενέργεια... από το πυρ το πιο λαμπρό γαλάζιο...

                  Ένα ανακάτωμα αιθέρων οι κινήσεις των χεριών...
                  Του ανέμου οι μυς... καλπάσματα στου οξυγόνου τις τριβές...

                  Φωτιά ο χορός, με καίει με εκτοξεύει με σκορπάει...
                  Θεά με φτιάχνει ενός κόσμου απόκρυφου, ολότελα δικού μου..

                  Χορός ζωή μου...
λύτρωση της ψυχής...
έκσταση ονείρου
                  Έρωτας για να ζω...
παλμός αδιάκοπος...
του φόβου ξόρκι..
                  Χορός ζωή μου...
κώδικας στον πυρήνα ύπαρξης μου...

                  Αφιερωμένο σε έναν γλυκό και ευαίσθητο άνθρωπο που μου θύμισε
                  ξεχασμένες διαδρομές ….
είθε να πορεύεται πάντα στο φώς……