[ojff-banemannskap] Re: SV: Juni og behov for mannskap

  • From: Eirik Andreassen <eirik.andreassen@xxxxxxxxx>
  • To: OJFF Banemannskap <ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Jun 2015 14:58:02 +0200

Husk at vi kjører klubbmesterskap i løpende elg fredag 12.
Det blir "generalprøven" for gjennomføringen av fylkesmesterskapet
Si fra til meg om du skal skyte FM, så holder jeg av plass (du trenger da
ikke forhåndspåmelde deg via njffstevner.no).

Hei og hopp
:-)

1. juni 2015 kl. 14.13 skrev Wemunn Aabø <wemunn-a@xxxxxxxxx>:

Kan ikke den 6. men skal se hva jeg kan få til den 13. Ikke den beste
dagen, men jeg kommer og hjelper til om jeg kan.

Mvh Wemunn