[ojff-banemannskap] Re: SV: Juni og behov for mannskap

  • From: signe@xxxxxxxxxxxx
  • To: <ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 01 Jun 2015 14:21:14 +0200

Hei!

Jeg er ikke i Oslo lenger, og har meldt meg inn i Fyresdal
JF.

Pga dette har jeg ikke mulighet til å bidra som banemannskap.
Fint om jeg kan bli tatt ut av mail listen.

Mvh Signe Greivstad.

On
Mon, 1 Jun 2015 14:13:23 +0200 (MEST), Wemunn Aabø wrote:

Kan ikke
den 6. men skal se hva jeg kan få til den 13. Ikke den beste dagen, men
jeg kommer og hjelper til om jeg kan.

Mvh Wemunn

From: Eirik
Andreassen [eirik.andreassen@xxxxxxxxx [1]] Sent: 2015-06-01 12:14:36
CEST To: OJFF Banemannskap [ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx [2]]
Subject: [ojff-banemannskap] Juni og behov for mannskap Hei Da var det
ny måned og nye muligheter.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nuwtYDtNIzpQyhK85wwWoLdaTAdM179zN_cKpFU4BiQ/edit?usp=sharing
[3] Vi har to utfordringer denne måneden: 6. og 13. juni. Førstkommende
lørdag, 6. juni skal vi arrangerer trening for jenter/kvinner på
Hjortebanen. Det vil si at endel instruktører er bundet opp på det
arrangementet og vi trenger noen på 100-meteren. Pr i dag har Vidar satt
seg på planen. Uken etter, lørdag 13. juni skal vi arrangere
fylkesmesterskap i løpende elg på Hjortebanen. Det vil si at vi trenger
mannskap både til 100meteren for normal-drift der og til
stevnegjennomføring på Hjortebanen. Vi sees på banen. -- Med vennlig
hilsen Eirik Andreassen

Links:
------
[1]