[nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy] PŘÍJEMNÁ ZMĚNA - ŠKOLA TANCŮ

  • From: OtakarDurnik <OtakarDurnik@xxxxxxxxx>
  • To: <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Feb 2014 23:43:51 +0100 (CET)

Vitaj a poruč,

..to su rád , že konečně funguješ vedůcííí...B-)

 Miško, neříkám že je to špatný nápad, ale sama víš že je teď podobných "
tanečních kurzů " i  v dostupnějším  okolí

 docela dosť ( Hradiště, Strážnice, Kyjov..) nevím jak ostatní, ale pro nás
je to celkem "z ruky "

 i s ohledem na to že je to v pracovní dny ( pondělky, středy ) v době kdy
se vracíme povětšinou ze zaměstnání... :-((

Na druhou stranu rovnou říkám , že by se mě líbilo doučit se tance, které se
dají nejvíce "využit " na besedách u cimbálu

hlavně v našem okolí  ( Bílovské , Boršické..) Lákavé je i to, že by měla
výuka probíhat s živou muzikou

 vynikající CM Kopaničár  - k tomu ještě "za bratru " lidovou cenu..:-o

Tak uvidíme , kdo se ještě ozve, na vše určitě nepojedem ,

 ale toho 19. a možná ještě 24. března bych sa nechal přemluvit... 8-)

měj sa  a  "preprášam ", když tak mě to na rozcvičce vrátíš... ;-)
těším sa  oťas