[nejlepsi.hvezdy] PŘÍJEMNÁ ZMĚNA - ŠKOLA TANCŮ

  • From: <misa.frydkova@xxxxxxxxxx>
  • To: nejlepsi.hvezdy <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Feb 2014 11:23:04 +0100

Vitajte ještě jednou,

přeposílám pozvánku a doufám, že se určitě na některém z termínů shodneme a
zajedeme se něco nového naučit!

Tak mi pište a já bych nás hromadně nahlásila.

Míša

PS: Jirku prosím vložit tyto akce na doodle ať zjistíme kolik nás bude.

Milí folkloristi, tanečníci a milovníci lidových písní a tanců!
Přijďte si zatančit, pobavit se a hlavně naučit se nové tance na seminář "Učíme se
lidové tance". Celá akce již tradičně proběhne v Uherském Brodě na Základní škole Na
Výsluní, vždy večer od 18:00 - 20:00 hodin.

17. 3. HROZENSKÁ ZAKRAČOVANÁ, vyučuje Marie Rapantová z FS Kopaničár
<https://www.facebook.com/pages/Kopani%C4%8D%C3%A1r/364309187306>

19. 3. BÍLOVSKÉ, vyučuje FS Včelaran

24. 3. NIVNICE a BORŠICE, vyučuje Vlastimil Ondra

26. 3. LIESKOVSKÉ, vyučuje Ján Karlík z Moravského Lieskového

Celé tančení nám bude hrát HM Kopaničár
<https://www.facebook.com/pages/HM-Kopani%C4%8D%C3%A1r/112859023532>
Vstupné na jednu lekci 40 Kč.
přihlášky zasílejte na mail: ucimeselidovetance@xxxxxxxxxx