[ks] Re: euro

  • From: "Sixten Kerge" <Sixten.Kerge@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 May 2002 16:45:38 +0300

see viitna ürituse mõte juba amma, küll me ära teeme...kui ainult keegi
kohale tuleks:)

aga ega ju pärisniisama ei saa kalaiali minna...

sixten

>>> egle.tamme@xxxxxxx 05/23/02 04:42PL >>>
mina igaljuhul tahaks küll eorovisiooni näha
loodan,et sa kellaaega ei muuda.
jana ma saatsin sulle veel ühe kirja- igaks juhuks ei pannud seda list
saad aru küll,kui kätte saad.
minu meelest võiksid vakra ja kerge sealpool sood ühe ürituse
korraldada nii enne kaitsmist kaks päeva või siis pärast......

-- everyday.com --
Mälumaadle kõik teised sodiks ja pista 500 krooni taskusse! Ainult
veidike teadmisi ja õnne on vaja -> Mälumaadlema »