[ks] Olge normaalsed

  • From: Jana Sandel <janate@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 May 2002 11:29:55 +0300 (EEST)

Terekesekene!
Sixten, miks te just see nädalavahetus sinna Viitnale põrutama
peate?Juua võite ju enne Raekoja platsile tulekut ka.
Nii tore oleks, kui ikka suurem osa kursusest kohale tuleb.Mõelge selle peale.
Rainer sina ka, algul plaanisid sa ju küll meie üritusest osa võtta.

Lõpupeost nii palju, et toimub see kindlalt. Nii sama laiali minek mulle
kohe kuidagi peale ei lähe. Oleme siin mõelnud, et igaüks võiks välja otsida
mõne
asja, mis möödunut kolme aastat sümboliseerib,
siis paneme kõik need ühte kasti ja matame maha (nt Katri aeda).
Igaüks peab veel meie kursalt ühte inimest iseloomustama,paneb
kirja head omadused, mis ta arvab, kes saab sellest inimesest 5 aasta
pärast jne. , kokku peaks tulema selline lahe kaust.(Väga
segane jutt tuli, loodan, et point jõudis kohale)

Egle, sinult pole ma mingit isiklikku kirjs saanud. Need kirjad, mis kätte olen
saanud on ka kuidagi kahtlased, numbrid on vaheldumisi tähtedega.
Mitte kui midagi ei saa aru.

Laupäeva õhtul loodan ma kõigiga kohtuda (Pinge, Katri, Sossu, Anni, E4,
Katrin, Katrin,
Silja, Kristi, Timo, Silver, Elis- teie ju ikka tulete)

jana

Teatri- , kino- ja kontserdipiletid nüüd hiirekliki kaugusel!
http://www.hot.ee