[ks] Re: Mikro makro 8ko

  • From: "Kristjan Maasalu" <kigolo1@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 23 May 2004 16:06:42 +0300

soovitaks veel omalt poolt www.zone.ee/kigolo noh õppematerjale te sealt kahjuks/õnneks ei leia aga head muusikat on ikka. (tahtsin siin kaa silma paista...)

From: Aarne Tuule <aarne@xxxxxx>
To: Daniel <uni_doc2k@xxxxxxxxx>
CC: KS list <ks@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [ks] Re: Mikro makro 8ko
Date: Sun, 23 May 2004 13:52:41 +0300 (EEST)

selle kalkari lehega on jah nii, et see mitte ei funka, vaid seal ei olegi midagi .... s.t. index-leht on tal blank:

<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html;
charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

aga kõik loengumaterjalid ja muu kraam v.a. viimaste testide tulemused
panin üles aadressile http://www.tallinna-linnuklubi.ee/m-m/ nii et kel
häda käes, vaadaku/printigu sealt ;)

aarne

Keskkonnakorralduse foorum: http://www.zone.ee/keskkonnakorraldus/forum/forum.php