[ks] Re: Mikro makro 8ko

  • From: Aarne Tuule <aarne@xxxxxx>
  • To: Daniel <uni_doc2k@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 May 2004 13:52:41 +0300 (EEST)

selle kalkari lehega on jah nii, et see mitte ei funka, vaid seal ei olegi
midagi .... s.t. index-leht on tal blank:

<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html;
charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

aga kõik loengumaterjalid ja muu kraam v.a. viimaste testide tulemused
panin üles aadressile http://www.tallinna-linnuklubi.ee/m-m/ nii et kel
häda käes, vaadaku/printigu sealt ;)

aarne

**********************************
On Sun, 23 May 2004, Daniel wrote:

> tere... kui keegi ongi p9hap2eval kodus ja 9ritab tegeleda eksamiks
> ettevalmistumisega, siis paluks natuke abi... asi selles et ma ei tea kas on
> see minu viga v6i linki viga, aga see link siin www.hot.ee/calkar/peda6.htm
> ei funka.
>
> seega minu palve teile. kas on olemas mingit alternatiivset kohta kust saab
> mikro makro materjali, ja kontrollige ning andke teada kas teil see link
> t88tab v6i ei.

> Yahoo! Domains - Claim yours for only $14.70/year

Keskkonnakorralduse foorum:
http://www.zone.ee/keskkonnakorraldus/forum/forum.php