[knjigofili] Re: ne primanje poruka

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 17:52:40 +0100

Kao sto sam ti rekao, idi preko weba u svoj gmail account, tamo pronadji Spam i pregledaj listu poruka koju je Gmail stavio tamo. Cekiraj sve poruke koje ne bi trebale biti tamo i odi na dugme 'Not Spam'. Gmail ce ovo zapamtiti i sve adrese koje si tako skinuo sa spam liste ce uredno prolaziti.

Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "Viktor Zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>