[knjigofili] Re: Text Aloud

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 17:50:50 +0100

Ne... Juno je eksterni hardverski sintisajzer koji ni pod kojom opcijom ne moze raditi softverski sa Text Aloudom. Kao sto sam vec prije par dana napisao u uputama, podrzava samo SAPI 4 i SAPI 5 sinteze, tako da ni Eloquence s tim ne radi.

Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>