[knjigofili] Purist

  • From: "Nikola Rundek" <rundekni@xxxxxxxxx>
  • To: "Knjigofili" <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Dec 2006 13:20:20 +0100

Zdravo!

Ocito nisam purist, jer sam rekao word prevoditelj, misleci na rijec - do neke
granice i moj engleski seze.:):)

OK, sad me, molim vas, nemojte tako uzeti na zub.
Recite mi radije, prevodi li ovaj word translator pojedine rijeci ili cijele
tekstove.

U svom sam wordu u izborniku Tools, podizborniku Languages nasao opciju
translate.
Cekirano je text, a kraj njega je edit polje.
E, ali postoje samo tri-cetiri opcije - s engleskog na spanjolski, engleskog na
francuski, s spanjolskog na francuski i jos nesto u tom stilu.

Pozdrav!