[kfar_etzion] Re: צביוןסעודת פורים

  • From: משפ' קוממי <komemy@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, 'תפוצת כ"ע' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Mar 2012 10:29:04 +0200

לאפרים ולכולם שלום!

גם אני חושבת שיש מקום לשקול את עניין הסעודה. בשנים האחרונות יש בחירה
לגיטימית של הציבור שלא להשתתף בסעודה זו, והסעודה כבר אינה מה שהייתה פעם (מה
קדם למה זו כבר שאלה לחכמי הדור.... והיא גם לא כ"כ משנה בעיני...)

עכשיו הזמן (ביחד עם כל הדיונים סביב הצטרפות המשפחות החדשות) מה אנו רוצים
שיהיה כאן מבחינה תרבותית (וכשאני אומרת תרבותית אני מתכוונת גם לתרבות ילדים,
וכמובן גם לתרבות תורנית, שמשום מה בכפר עציון מתבצעים לפעמים בנפרד מהתרבות
הכללית, ובוודאי מרוכזים על ידי אנשים אחרים). שיח ציבורי כזה, שיוכן בצורה
מסודרת יוכל להראות לנו איפה נכון לשים את המשאבים הכספיים לטובת מה שאנו מכנים
"תרבות". האם בסעודות קהילתיות? האם בערבי שירה? מסיבות לילדים בראשי חודשים?
שיערים? שבתות קהילתיות? טיולים משותפים? ועוד.. ועוד... ועוד...

אשרינו שאנו עוד יכולים לחשוב ולתקן, ולשמחתי יש לנו כאן עכשיו טריגר מצויין
לדבר!

(ואולי לאחר דיון כזה נוכל גם למצוא את אותו רכז תרבות שיוכל להוביל את הדברים
בצורה הראויה...)

שבת שלום!

בתיה קוממי

  _____