[kfar_etzion] צביוןסעודת פורים

  • From: אפרים ובתיה סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת כ"ע <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Mar 2012 09:28:09 +0200

לכולם שלום
בפתח הדברים ברכת יישר כח לכל המארגנים של ארועי חג הפורים.היתה אווירה חמה ומלכדת
של קהילה.למעט בעיניי בכל אופן ואבקש להתייחס לדברי באופן עניני ולא קנטרני.סעודת
פורים שהוגדרה כסעודה קהילתית לא היתה כלל וכלל קהילתית למעט כ 20 משפחות שנכחו
בסעודה.כל השאר לא נכחו.אני לא שולל את זכותו של כל אחד לחגוג כפי שהוא רוצה.אולם
הרגשתי וגם הרגשתם של לא מעט ממי שנכח בסעודה לא היתה טובה.מעבר להבט של בזבוז כסף
ואוכל ראו את ההזמנה לקחת אוכל מהכמויות הגדולות שנשארו.לא היה דבר תורה.זימון
ברכת המזון ובעיקר תוכן .אגב.יישר כח לאריק על המסכת המצחיקה ובעיקר התחפושת שאיש
לא זיהה מי מסתתר מאחריה.
אני מבקש להביא לדיון ציבורי האם יש להמשיך את המתכונת הקיימת לשנותה או
לבטלה.אגב.לדעתי אותו דיון צריך לכלול את סעודת ליל העצמאות שמתקיימת בשעה מאוחרת
לאחר יום טעון רגשית נפשית וגם פיזית.אודה לתגובות עניניות

                   שבת שלום ושושן פורים שמח

                                                    אפרים