[kfar_etzion] Re: עדכוןבטחון

  • From: סמט <brus@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: imz3@xxxxxxxxxxxxxxxxx, raziel@xxxxxxxxxxxxxxxxx, somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx, 'הד כפר עציון' <hedhakfar@xxxxxxxxx>, 'תפוצה כפר עציון' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 06 Apr 2010 20:51:21 +0300

בזמנו כשתכננו את המתקנים בחורשה היה מי שאמר שלא כדאי לשים אותם שם כי אז יבואו
אנשים מכל רחבי הגוש לשחק בחורשה. לתומי השבתי על כך שהלוואי ויבואו לשחק בחורשה
מכל רחבי הארץ - לא רק מן הגוש. לבי מתמלא שמחה לדעת שאנחנו פנינת חמד שאנשים
רוצים לבוא אליה. ואני מוכנה אפילו להציע שנתגייס כולנו ביום שישי הארוך לשעתיים
לנקות את החורשה שכולם רוצים לבוא אליה. יהיה בכך אקט חינוכי לכל ילדינו;  הן בכך
שהכנסת האורחים אצלנו אינה עניין מן השפה ולחוץ אלא אנחנו מוכנים גם לשלם על כך
מחיר, ובעיקר נקודה למחשבה כשהם מלכלכים את החורשה בסתם יום של חול.
אפשר גם להציע שבחולי מועד יעמוד משהו בשער ובמאור פנים יברך את הבאים ב"ברוכים
הבאים" ויחלק לכל מכונית שקית זבל (שנחסוך מהמכבסה...). בנחמדות אפשר לומר לאנשים
שנשמח אם כשיגמרו ליהנות מהמקום ישתמשו בשקית שקיבלו.
באשר ליום העצמאות -זה דיון שונה ואיני רוצה לחוות ברגע זה דעה מה הפתרון לבעיה
שאילן מציג. אני רק חושבת לעצמי על משפחה שהשכימה קום בגוש דן ביום העצמאות,
והחליטה להעניק לילדיה חווית יום עצמאות ערכית, בחרה לנסוע לכפר עציון, ובשער
מישהו יאמר להם שאין היום כניסה לקיבוץ. לא אתפלא אם ביום פקודה - נחפש אותם
לשווא...
ברוריה