[kfar_etzion] Re: עדכון בטחון

  • From: raziel <raziel@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx, 'הד כפר עציון' <hedhakfar@xxxxxxxxx>, 'תפוצה כפר עציון' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 06 Apr 2010 12:57:35 +0300

שלומות.

א.       גילוי נאות: נעדרתי לאחרונה משמירה בשל חוסר תשומת לב. כשלתי.

ב.       לפני איומים בסנקציות, אני מציע לפרסם שוב את ההחלטות בנושא הקנסות.
מדובר שם על היעדרויות מתמשכות ולא על היעדרות חד פעמית.

ג.        'תלונה למח"ט' – מי שתומך בקיום כלשהו של קיבוץ שיתופי ברמה זו אחרת
מוטב שיימנע מלשבור את הכלים (מלבד העובדה שהמח"ט פשוט יחרים את הנשק וכך לשאר
השומרים תהיה יותר עבודה...).

ד.       והצעה אחרונה שבשל אוזלת ידי לא השכלתי ליישם אותה בעת כהונתי: טוב
יעשה הרבש"ץ אם יערוך תרגילי פתע לשומרים. לא תרגילים שמדמים אויב (השומרים
מסתובבים עם מחסנית בהכנס!), אלא ביקורות פתע, בדיקות קשר, יזימת 'נגיעות
בגדר', הטמנת מטעני דמה על שביל המערכת וכד'. כל אלו בהחלט עשויים להגביר ערנות
ונוכחות.

ה.      ללא קשר ומבלי שהדבר מצדיק היעדרות כלשהי, נדמה שכדאי להשקיע מעט בתנאי
השמירה. לא בשביל צעירים כמוני (אנחנו דור מפונק), אלא בשביל שומרים שעושים
מלאכתם נאמנה למעלה מ- 40 שנה!. הצעתי כמה פעמים בשנים האחרונות (טרם זכיתי
לתגובה) להשקיע בבודקה – בחימום, בשתייה חמה מעט יותר איכותית מזו שבמילואים
(חלב לדוגמא...), בתאורה, בכיסא מתאים, וכן, גם בטלויזיה. גם ברכב הביטחון יש
מה לשפר כמו פרוז'קטורים טובים, חלונות שרואים משהו מבעדם, פרוז'קטור ידני
וכד'.

ו.         ולאחר שנים רבות של התלבטויות, נדמה שהגיע הזמן להזיז את הבודקה
למקום ממנו ניתן באמת לסנן את הנכנסים והיוצאים.

יישר כוח על מה שנעשה ועל מה שייעשה.

רזי

  _____