[kfar_etzion] חיבורחברים ל-012

  • From: Yaacov Taube KE 012 <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Mar 2012 02:24:30 +0200

שלום לכולם,

אחרי יותר משבוע של עבודה קשה חוברו מעל 90 משפחות ומשרדים לאינטרנט של 012.
לא חוברו מנויים של אינטרנט רימון אבל יש לציין שיש מנויים של אינטרנט רימון שכן
בקשו להתחבר.
גם ל-012 יש חבילות גלישה של תוכן אינטרנת מסונן ואני מקווה לקבל את המחירים בקרוב.

לא חוברו משפחות שגרים בשכונה החדשה או מתכוונים לעבור בחודשיים הקרובים.
למרות שתושבי השכונה הקהילתית לא מחוברים ישירות למרכזיה שלנו ייתכן שיש אפשרות
לחבר אותם ל-ADSL של 012 במרכזיה.
הייתי רוצה לעשות ניסוי. אם יש תושב השכונה החדשה שמתעניין באפשרות להתחבר לחבילת
גלישה של הקיבוץ נא ליצור קשר אתי בדואל או לנייד 050-6401977.

להזכירכם הנה המחירים והתנאים:

אינטרנט

עלות למשתמש לפני מע"מ

קישור לאינטרנט כולל תשתית במהירות 2.5M/250

55 ₪

קישור לאינטרנט כולל תשתית במהירות 5/500M

80 ₪

קישור לאינטרנט כולל תשתית במהירות 8/800M

95 ₪

קישור לאינטרנט כולל תשתית במהירות 10/800M

105 ₪

קישור לאינטרנט כולל תשתית במהירות 12/800M

115 ₪

שימו לב שהמחיר של 012 כולל:

1 . מחיר תשתיות (012) כלול במחיר כאשר התשתיות הפעם יהיו מ-012 ויאפשרו גלישה
באמצעות NGN (גלישה עד 15.0 מ"ב) שלא הייתה אפשרי עם התשתיות של בזק.

2. כל גולש יקבל מודם-ראוטר אלחוטי ללא תשלום.

3. כל התמיכה יהיה דרך 012 במקום בזק.

4. כל תיבת דואר יהיו של נפח של 1.0 ג"ב ויכלול שירות סינון אנטי ספאם ואנטי וירוס.

5. 012 יבצעו את השינויים של הגדרות דואל בכל מחשב ע"י טכנאי שלהם.

6. נעביר את הדומיין של כ"ע ( <http://www.kfar-etzion.co.il/>
www.kfar-etzion.co.il) לשרת של 012.

    7. המחיר כולל תשלום תחזוקה חודשית. (תיקון תקלות שנגרמות ע"י המערכת כגון
ראוטר פגום, נפילת קו ע"י 012, וכו')

בברכה, ינקי