[kfar_etzion] דואראלקטרונישל 012

  • From: Yaacov Taube KE 012 <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Mar 2012 22:04:31 +0200

שלום לכולם,
החל מהיום הדואר של הדומיין של כ"ע ( kfar-etzion.co.il
<http://kfar-etzion.co.il/>  ) מתחיל להגיע גם דרך השרתים של 012. עד כה המייל
הגיע דרך השרתים של 014 והוא ימשיך להגיע כך עד להודעה חדשה.
כל אחד שיש לו כתובת דואר של כ"ע מומלץ שיוסיף חשבון דואר בתוך אוטלוק או אוטלוק
אקספרס בלי קשר לגרסה שברשותו.
באתר של 012 ניתן לקבל הוראות איך להוסיף חשבון דואר http://www.012.net/012Smile/
<http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Email/Pages/default.aspx>
TechnicalSupport/Email/Pages/default.aspx
יש כאן הסבר לגבי כל התוכנות דואר הקיימות כולל אוטלוק ואוטלוק אקספרס.

אני מצרף כאן קובץ של כל תיבות הדואר של כ"ע עם הדומיין שלנו kfar-etzion.co.il
<http://kfar-etzion.co.il/> . מופיע שם שם משתמש בטור B וסיסמה בטור D. תצתרכו את
זה כדי למלא את החשבון דואר. אם אתם לא מצליחים להקים את תיבת הדואר בעצמכם אפשר
להתקשר לתמיכה של 012 ב-3012*. יש למסור לטכנאי את שם המשתמש והסיסמה שלכם מהקובץ
כדי לזהות את עצמכם. תגידו לו שאתם מכ"ע ואתם צריכים עזרא בהקמת חשבון דואר נוסף
עם השרתים של 012.
ניתן לשנות את הסיסמה באתר של 012: www.012.net.il <http://www.012.net.il/>
הקליק על תמיכה טכנית ובצד שמאל למטה יש קישור למערכת לשינוי סיסמה. תרשמו את
הסיסמה החדשה ושמור אותה.

אסור למחוק את החשבון הדואר הקיים של 014. אני אודיע לכם מתי למחוק אותו.
ניתן לבדוק דואר באמצעות האינטרנט ע"י האתר: www.012mail.net
<http://www.012mail.net/>  והקלדת שם משתמש וסיסמה.

המצב הזה ישל שימוש בשני חשבונות דואר ימשך עוד מספר ימים עד גמר תהליך המעבר שלנו
לשרתים של 012.
אני מבקש מכם להעזר בסבלנות עד גמר התהליך.

נא לשמור מייל זה. יש כאן מידע חשוב שאפשר להעזר בו בעתיד.
בברכה,
ינקי