[ke_chavrim] עתון "ישראל היום"

  • From: משפ' אונא <eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: חברי כפר עציון בלבד <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 04 Jan 2015 21:18:31 +0200

שלום לכולם

כידוע לכם אני מחלקת את עיתון  "ישראל היום" בימי שישי בבוקר,

מנחם פריד מביא אותו בין השעות  6:00  ל  6:30, בבוקר,

הוא מודיע לי כאשר הוא יוצא מנווה דניאל, ואז אני יוצאת לחלק את העיתונים.

כפר עציון מקבלת  25  עיתונים, מנחם מנסה בכל שבוע  להשיג לנו עוד  כ 8-10
עיתונים, לא תמיד מצליח,

ברשימה האקראית שיש בידי ישנן  כ  35 משפחות שמקבלות את העיתון.

הרשימה היא אקראית, מאז שעבדתי במחסן  בימי שישי בבוקר (זה היה פעם
,זוכרים?)והתחלתי לקחת את העיתון ,

חברים פנו ובקשו שאקח גם עבורם, וכך התווספו עוד ועוד,

בחודשים האחרונים פנה יחזקאל  פעמים רבות להנהלת מערכת העיתון להגדיל את הכמות
ל  60  עיתונים,

בשבוע שעבר קבלנו שנינו יחזקאל ואני כל אחד בנפרד, שההנהלה מסרבת להעניק לנו
עיתונים נוספים,

בלי שום הסבר הגיוני לעניין.

אם יש מישהו שיש לו קשרים מכיר מישהו במערכת  ויכול לפנות לבקש לתאם עם יחזקאל
נשמח,

הבוקר קבלתי נזיפה חמורה ע"כ שאני מחלקת את העיתונים בימי שישי,

אם ישנם לפחות עוד 4 חברים שחושבים כך ,אודה להם שיאמרו לי זאת, ואפסיק לחלק,

נוסף לכך בשבועות הקרובים עלי לנסע  בימי  שישי ,  ב  6:45  מכפר עציון,

לכן בכל מקרה אם אמשיך בחלוקה , אפסיק  ב6:25  וכמה עתונים שאספיק לחלק , אחלק!

והשאר ישארו בערימה,
וכל הקודם יזכה.

                                                                     בברכת
חברים ובכוונות טובות, דורית  אונא.

הערה:  כל הידיעות משתנות משישי לשבת, אם בטעות לא מקבלים עיתון , זה לא אסון.