[ke_chavrim] "ביקורי בית"

  • From: אפרת כהן <efratcohen4@xxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jul 2010 07:10:05 +0300

שלום לכולם,

במהלך עשרת הימים האחרונים התחלתי את "ביקורי הבית" אצל חברי כפר עציון. עד כה ביקרתי אצל 11 משפחות ועבורי הביקורים האלה משמעותיים מאוד. בכוונתי לסיים עד ראש השנה את הסבב אצל החברים ולהתחיל בסבב אצל תושבי הקבע.

על מנת להצליח אני זקוקה לעזרתכם. אני מוצאת את עצמי מבלה שעות רבות בנסיונות תיאום של המפגשים. אני מבינה שתאריך/שעה מסוייימים אינם נוחים ואני ממשיכה בכל פעם בסבבי הטלפונים (ואפילו "תופסת" על השבילים לצורך תיאום). חשבתי לנסות ולראות אולי האינטרנט יוכל לסייע לי בשיבוצי השעות (ואם לא, אחזור לשיטת הטלפונים המסורתית).

להיום, אם למשפחה מסויימת יש זמן, אני פיניתי זמן בשעה 16:30 . ביום ראשון הקרוב השעה 18:00 פנויה ובשני השעות- 18:30 ו- 19:45.

במידה ואחד הזמנים האלה פנויים גם אצלכם- אשמח שתשיבו לי במייל. אני אראה את המייל כשאחזור מההוראה, בצהרים, ומיד אחזור אליכם לאישור.

כל הקודם זוכה חיוך!!

מקווה לשיתוף פעולה.

יום טוב,

אפרת כהן.

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today