[ke_chavrim] תרומהלארוחותחמותלחיילים

  • From: Miki Porat <mikiporat@xxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Jul 2014 14:30:27 +0300

שלום לחברי הקיבוץ,
חברים המעוניינים לתרום כסף דרך העברה בנקאית לארוחות חמות לחיילים בדרום,
מוזמנים לשלוח לי עד מחר בצהריים את הסכום אותו הם מעוניינים לתרום ואני אעביר
ללאה כץ את הסכום הכולל שהחברים מעוניינים לתרום על מנת שתבצע העברה בנקאית
בשמנו.
בתקווה לימים שקטים,
 מיקי

להלן המייל המפרט את היוזמה לארגון ארוחות חמות לחיילים:

בכל מרחב עוטף עזה יש אלפי חיילים מילואים שנמצאים בתעסוקה במשך למעלה משבוע.
הם מקבלים מהצבא מנות קרב  וחסרות להם ארוחות חמות.

בעל קיטרינג "טל במדבר" משדה בוקר בתיאום עם הצבא מנסה להעשיר לכמה שיותר
חייילים את התפריט ומספק להם בהתנדבות אוכל מבושל פעם ביום כל יום. (קייטרינג
כשר כמובן.)

הוא עושה הכול בהתנדבות אבל לא יכול  לשאת לבד בעלויות הגדולות שכרוכות בזה.

 בואו נעזור לו.

עלות מנה חמה לחייל היא 15 ש"ח.

בתרומה כספית כ"א כפי יכולתו אנחנו יכולים להיות שותפים בחיזוק חיילנו.

ניתן להעביר לו תרומות ע"י העברה בנקאית לחשבון הבנק שלו.

חשוב! לכתוב בזמן העברה שזה עבור תרומה לחיילים בצוק איתן.

פרטי העברה,חשבון: 310321 סניף 671  בנק 12. על שם טל גרליץ.

אנא העבירו גם למיילים אחרים ברחבי הארץ שיש לכם קשר איתם.

בשורות טובות. קרן מלקוש

(לאימות ההודעה ניתן לדבר עם טל 054-7579842)