[idle] Re: koga

  • From: "Mitaka" <mitaka911@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx <idle@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Apr 2003 19:56:1 +0200

Hello, all,

1. az utre zaminavam za franciq za 4 dena i 6te sum v bg na 6-i sledobed :/
malko kusno vi kazvam ama to kato gledam kogato i da go bqh kazal vse taq

2. rangata mai baq qko se e zahvanal s C kompilera - moje i da napravite ne6to,
az 6te vidq no6tes ako uspeq da napravq edna modifikaciq na tva det go pravq i
neznam ve4e kak da go krustq - ako uspeq za 30 mins 6te moje da se napi6e
compilator na vseki ezik ot "tupo" nivo (basic, paskal, etc.) nqma da se
vpuskam v podrobnosti no tova jivotno (eventualno) 6te moje da parse-ne
vsqkakuv regulqren tip i da go preobrazuva v drug takuv (expression decoding e
samo edin primer za podben tip preobrazuvane)

3. sorry 4e nqma da moga da prisastvam na za6titata - vse pak vsi4ki mislqt
(vkl. nelito) 4e 6te se predstavite blestq6to "kakto vinagi" ;)

Best regards.
Mitaka
mitaka911@xxxxxxx
2003-04-01