[idle] Re: koga

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Mar 2003 23:20:31 +0300

> Mozem da napravim kompilator kato za nachalo. Mislq che imam ideq no
> shte mi trqbva pomost. btw GNU rules, koda im e *LUD*. Tva mozhe i da
> sa go pisali 20 godini ama ima zashto.
Wsxshtnost ne e wazhno kakwo shte prawim a dali shte mozhem da go
naprawim za towa wreme, ponezhe towa e poslednoto izlagane(kakto iskate
go razbirajte) na IDLe! Ne znam dali naistina ima smisxl da pishem po
ICC. Mozhe bi ako skalxpim nqkoe demo shte e dostatxchno?!?

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"If it happens, it must be possible."