[idle] Re: ACM contest 26 april

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 24 Apr 2003 18:14:49 +0300

> Maaaaallliii. Ti napravo si se razmazal (bel. red. da se chete
> omazal).
Da ama montazhxt e golqma rabota

> Shto si proverqvam tolkova kysno poshtata. Shteshe da e zabavno.
Imam go zapisano. Nqkoi pxt kato se widim shte go donesa. Ima
malko(wsxshtnost ne malko) i za IDLe. Wizhdate li be hora, samo az se
staraq da go populqriziram towa dobiche...

Pak kazwam, montazhxt e golqma rabota. Postarala se e. Ne e shmatka.
Izwinqwam j se. Ima i gotini uwodni rechi.
Ama, mozhe i da ne me priemat w bratstwoto :(

> ROTFL.
Kakwo si se zaribil s tiq akronimi.
TMA in RL is WOMBAT. :)

--