[idle] Re: ACM contest 26 april

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 24 Apr 2003 01:09:31 +0300

> Ima li naviti da se syberem v Ljudo za ACM-skiq contest? Da vzemem
> naj-nakraq i nie pyrvo mqsto ;-).
Ne sxm mnogo za. Nqma smisal. Mozhe da se sxstezawamw i wseki sam.

Basi, stanal sxm mnogo izwesten. Onzi den idwa pri men nqkakwa
reporterka. Utre(t.e. dnes) shte me dawat po radio Plovdiv. Maj beshe
ot 11-12 chasa. Kojto iska da me podigrawa za dwe godini napred mozhe
da me zapishe :). Bez majtap, po edno wreme mi kazwa, che trqbwalo da
ima neshto po-senzacionno. Kato naprimer neshto za hakeri. Shmatka s
shmatka. Na ti edni hakeri. Shte me priemat w hakerskoto bratstwo s tiq
prostotij deto gi nacepih. :)

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"If it happens, it must be possible."