[hu-nvda] észrevételeim

  • From: "lali" <b.lali86@xxxxxxxxxxx>
  • To: "hun nvda" <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Feb 2010 20:25:59 +0100

Sziasztok kedves Honosítók, kedves NVDA fölhasználók!

Megjegyzéseket szeretnék tenni, nvda hibaállapotról:
1. nvda keresés:
Amikor nvda keresést használunk, nem tudunk más kulcsszavakat nvda f3-mal
beírni, csak a következő ugyanolyan kulcsszóra ugrik.
Javasolnám, tegyék ezt oldalfüggővé, mit keresel.
2. klattyogások:
ie8 során, ha valamit szerkesztőmezőbe írtok, klattyog.
Leeginkább google a delikvens.
3. Outlook express befagyása:
Akkor jelentkezik, ha új mailt akarsz írni, akár kontroll n-vel, vagy r-vel.
4. windows update hiba:
Ha a saját kezű frissítést akarod megcsinálni, akkor a szoftverfrissítéseknél,
amit választhatsz, memória és puffer túlcsordulás van, nem szól egy hangot sem,
csak pörög a rendszer.
5. msn 9 hibák:
- nem olvassa visszatörléskor a karaktert.
- nem olvassa megfelelőlen a leírt hangulatjelet.
6. microsoft word, braille hiba:
Ha túl hosszú a sor, nem viszi végig a sort 40 cellás kijelzőn.
7. fölsorolásnál nem olvassa a listajeleket, számozást, stb.
8. Javaslat:
Szeretnénk skype hívás, üzenetváltásbemondást!
Elnézést a sok kérésért, de ezek vannak, legújabb snapshot, tesztelve, nem jó.
De viszont hálás vagyok, mert május óta meg vagyok mentve!
Köszi fiúk!
Áldás vagytok!
Lali

mail:
b.lali86@xxxxxxxxxxx
MSN:
b <mailto:b.lali86@xxxxxxxxxxx> .lali86@xxxxxxxxxxx
<mailto:b.lali86@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
yahoo:
b.lali86@xxxxxxxxx
aim:
blali21
skype:
b.lali86
icq:
396448006
Levlista, mailingliste, mailinglist:
naturefans-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxx

GIF image

JPEG image

Ausgehende eMail ist virenfrei.
Von AVG überprüft - www.avg.de
Version: 9.0.733 / Virendatenbank: 271.1.1/2691 - Ausgabedatum: 02/16/10
08:35:00