[hu-nvda] Re: pithon nyelv

  • From: robjoy@xxxxxxxxxxx
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 29 Aug 2009 15:36:44 +0200

Üdv,
A python nyelv megtanulása még nem jelenti azt hogy könnyen menne a szkript
írás az NVDA-hoz, sajnos még át kell böngészni és megérteni az NVDA forrását,
mi miért van úgy, stb. De, ahogy írtad, ha van elég időd, természetesen mi is
és a NVDA fejlesztők is örömmel fogadunk bármilyen működő szkriptet.
2.6-os pythonhoz tudtommal még nincs magyar dokumentáció, a legfrissebb a
2.4.1-eshez van. Szerintem nincs nagy különbség a kettő közöt, maximum egy-két
új beépített függvény, hibajavítás, stb.
Itt egy magyar python oldal, példákkal, egy oktató leírással, stb.
http://pythonlib.pergamen.hu

Remélem, segít.

R.