[hu-nvda] Re: hírek újra

  • From: robjoy@xxxxxxxxxxx
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Apr 2010 19:54:05 +0200

Üdv mindenki,
Így hirtelen még kettőt hozzátennék, total commanderhez hasonló free commander
menüit is olvassa, ezzel a program teljesen nvda kompatibilis, valamint a jgl
szótár menüit is.
Még egyelőre nem látványos lépések ezek, de folyamatosan dolgoznak és hibákat
javítanak, viszont még egy darabig nem fog új vezérlőelemeket felismerni.
Mindenesetre már a menüfelolvasás is egy elég jó kezdet.

Üdv,
R.