[hu-nvda] Re: NVDA snapshots

  • From: Tomi <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Sep 2008 18:27:10 -0400 (GMT-04:00)

Tisztelt áron,
nagyon köszönöm a nyelvcsomag beküldést és azt, hogy a NVDA-val foglalkozol. Én
magam épp ma töltöttem le a hétfői snapshot-verziót az iskolában -- de már
hónapok, hogy maga a nvda-t használtam. Nem sok változás töltént nyelvileg a
termékben és 8 hetes hiányom (amelyt Baltimórban töltöttem) teljesen kikapcsolt
a számítógépek világából.
Érzem, hogy a magyar nyelvtanom nem olyan erős, mint 2 évvel ezelott, amikor
elkezdtem a fordítást. Bár mindenképp segíteni szeretném a magyar nyelvi
fejlodését -- és ha van egy olyan szó, aminek jelentésében nem vagy biztos,
nyugottan írj a msn vagy e-mail címemre --, tudom hogy e okokk miatt nemtudok
sokmindent csinálni. A  célom nem az hogy csak egy fordítás legyen a nvda-hoz,
hanem hogy egy pontos és érthető fordítás készüljön, egy cél amit én a
nyelvtanommal nemhiszem eltudok érni egyhamar.
Úgy látom, hogy a fejleztpői csoport nemterveznek egy új verziót a látható
jovoben (bár a listát rég olvastam), és eddig nemvolt semmi hír egy 0.6
kiadásról -- csak egy p2 elo-kiadási verzió, ami a nvda honlapra felvolt rakva.
11-es ginnáziumi évemmel elkezdtem egyetemi kompjúter órákat felvenni, és
félnapomat egy másik iskolában töltöm, ahol ezt ajánlották. Épp most a Java
programozási nyelvet tanulom, és tudom hogy könnyen felejtek dolgokról mikor
elvagyok foglalva.
Ezek után -- minden hálámat kiszeretném terjezteni neked és más személyeknek,
hogy foglalkoztok a fordítással. Nagy lelkiismeret furdalásom volt, mert tudtam
hogy én kezdtem a fordítást és megfogattam magamnak hogy nemfogom cserbe hagyni
a magyar látássérült csoportot (mint a jaws fejleztése megált magyarul ahogy
észlelem)... És ezt megszegtem... :(

üdv:
Tomi