[hu-nvda] Kérdés és jelzés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Mar 2010 22:48:21 +0100

Sziasztok!

Áron, Robi, a main 4303-as verziójú snapshotot használom (2010. március 12.),
és wordben (office 2003) egy táblázatban azt tapasztaltam, hogy az angol
kifejezést mondja: "edge of table" a "táblázat széle" helyett.

Megnézitek, hogy így van-e azóta is? esetleg áttoljátok a nyelvi fájlt? Bár a
régebbiben, amit átnéztem, nem találtam le nem fordított részt.

Tapasztaltatok-e megtorpanást / lassulást? Én ennél a verziónál meg pár
előttevaló snapshotnál újabban tapasztaltam, de nem tudom, hogy ez mitől
keletkezik és mitől múlik el.

Más: a snapshotok letöltésének rendszere, úgy tűnik, legalábbis egyelőre,
megváltozott. Jól értem, hogy az nvdahelper.exe a forráskódban futtatott
nvda-hoz egy segítő alkalmazás? Csak mert kérdezték tőlem, megpróbáltam
utánajárni és a leírásból ezt hámoztam ki.