[hu-nvda] BRAILLE KIJELZŐ

  • From: Velegi István <ivelegi@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Jul 2009 22:47:15 +0200

Sziasztok!

Most töltöttem le a legújabb nvda snapshot kiadást, és azt tapasztaltam, h az ok gomb helyett gien van fordítva. Nos, régen beszéltünk erről, h javítva lesz a hiba. Hogyhogy így maradt? A fejlesztők nem módosítottak?

Elővettem régi alva braille terminal 20 készülékemet, gondoltam, h nvda-val is kipróbálom. Én a támogatott kijelzőknél nem találtam az enyémet, és így nem is tudom használni a nvda braille támogatását. Hogy lehetne drivert integrálni nvda-ba? Lehetséges egyáltalán ilyen? Várható, h a jövőben több braille kijelzőt támogat az nvda?
Más:
Az msn-ben vmiért nem olvassa fel a beviteli ablakot. Főleg akkor zavaró ez nálam, ha gépelési hibát követek el, és csak az üzenet elküldése után hallom, mit és hol hibáztam. Az outlook express-ben megoldható lenne, h amikor egy üzenetet olvasok, tudjak a nyilakkal navigálni az adott üzenetben? Eddig csak teljes olvaással votl hajlandó felolvasni bármilyen üzenetet. Thunderbirddel jobban menne nvda?

István

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda