[5w] Re: Herwoodin tilasta

  • From: Miro Nieminen <johannes.nieminen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hs.the5thwave@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2010 13:52:20 +0300

Hienoa! Vihdoinkin pientä edistystä, joka johtunee tosin vain siitä,

ettei kellään ole asiasta tietävien yheystietoja. Tuo yleisavain-juttu

oli aika perus ja odotettavissa (jos olisi tullut mieleen). Toivottavasti

vastausta tulee pian ja mielellään jopa positiivista tilamme kannalta.

Ja että isännöitsijä on myötämielinen.

Nyt kun itsekkin olen alkanut postilistaa käyttämään niin jopa uskon

että se ei ole paha muutos kellekkään muullekkaan. Pitää vaan

(jälleen) saada ihmiset käyttämään tätä. Joten kannatan omalta

osalta postilistan käytön lisäämistä!

- Miro

> Date: Mon, 7 Jun 2010 12:15:04 +0300
> From: Jarkko.Moilanen@xxxxxx
> To: hs.the5thwave@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [5w] Herwoodin tilasta
>
> Moro,
>
> Sain Seikun kiinni puhelimitse tänään (ma 7.6.2010). Keskustelimme
> tilaan liittyvistä asioista. Hän kertoi, että keskustelussa
> isännöitsijän kanssa oli isännöitsijälle oleellista, että tilaan
> pääsee jatkossakin yleisavaimella. Hän ei sinällään ottanut kantaa
> siihen, että mitä on mieltä tilan muuttamisesta kerhotilaksi.
> Päädyimme Seikun ehdotuksesta siihen, että hän kirjoittaa
> [...]

Windows Liven avulla voit jakaa valokuviasi helposti.
http://www.download.live.com/