[5w] RE: [5w] Mode 5w ja Assembly 2010 sekä PR-juttua

  • From: Miro Nieminen <johannes.nieminen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hs.the5thwave@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2010 13:40:33 +0300

Kannatan tuota ja mukana olen kaikilta osin mielellläni.

Itelle sopivia päiviä on vaikka kuinka. Kaksi seuraavaa viikkoa

(viikot 23 ja 24) olen töissä poissa tampereelta ja lähes poissa netistä.

Mutta toivottavasti muut innostuvat että tulee porukkaa ja sopivia ajankohtia.

> Jarkko Moilanen kirjoitti:

> Eli siis lyhyesti:
>
> Aihe: Mode 5w PR- hackathon.
> Sisältö:
> - portaali kuntoon
> - flyerin (tai pari) tekeminen
> Koska: kahtena viikonloppuna 1 päivä (esim lauantai). Siis yhteensä 2
> päivää. Ehdotuksia?
> Missä: Demola

Windows Liven avulla voit jakaa valokuviasi helposti.
http://www.download.live.com/