[heroclix] Re: Sealed denne uke, eller neste?

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 13:34:27 +0200

Tja, så langt har vel bare du og Martin S bekreftet oppmøte, siden Haakon
og Martin N ser ut til å være opptatt. Med mindre minst 1 person til dukker
opp, blir det ikke mye til turnering. På release Sealed er det unektelig
ganske stusslig, jeg har dratt med meg premiesett og deltagerpremier og nye
kart og fandens oldemor (samt byttefigurer folk har etterspurt en stund) i
en ryggsekk, og håper da virkelig at noen flere stiller opp. Jeg kommer i
hvertfall til å være der.

Torgrim