[heroclix] Re: Sealed denne uke, eller neste?

  • From: Martin Nordby <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 14:31:55 +0200

men jeg er helt med ¨å spille noe annet enn sealed.skjønner godt hvordan det
kan være for deg torgrim,så jeg synes det er bare bra å ha deg med:)
som du sa vi kan jo bare lese reglene og alt det der. kan jo også bytte
på¨dommer vis det hadde vært noe?
jeg kan ikke spille imorgen, jobber sent :(
 From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Sealed denne uke, eller neste?
Date: Mon, 11 Jun 2012 10:34:31 +0200

Vi har jo snakket om de andre tingene før, så jeg ville bare si at jeg håper vi
spiller i morgen. Jeg kommer i hvert fall.