[heroclix] Re: Heroclix scenarioroster

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Aug 2012 09:20:28 +0200

Jeg er ikke så veldig lysten på å lage scenario selv ettersom jeg ikke har så
mange fra ett "sted" å spille med, men låner som sagt bort figurer om noen vet
de kunne trengt noen til når de skal lage scenarioer selv. Tenkt å se om jeg
kan få introdusert en gjest til Justice league teamet mitt som egentlig ikke
passer inn, men har ventet LENGE på å få et passende tidspunkt å teste han/hun
på :)

Sendt fra min iPhone